Konverzní poměr
ÚVOD - NÁPOVĚDA - KONVERZNÍ POMĚR
Co je konverze:
Konverze je uživatelem dokonaná akce na webových stránkách. Konverzí můžeme chápat dokončenou objednávku na e-shopu, odeslání vzkazu, registrace uživatele, stažení obsahu atd.
KONVERZNÍ POMĚR
Konverzní poměr se vypočítává:
Konverzní poměr (%) = (počet konverzí / počet návštěvníků webu) * 100
Zpravidla se pro úspěšnost e-shopu uvádí hranice konverzního poměru 1 %.
Cílem provozovatele webu je, aby konverzní poměr byl co nejvyšší.
V případě že je konverzní poměr nižší, je zapotřebí zjistit kde by mohla být chyba a tu následně odstranit.
Pro ilustraci: chyba může být ve struktuře návštěvnosti, v marketingovém mixu, v krocích objednávky a podobně.