Návrh klíčových slov - jak zjistit klíčová slova
ÚVOD - SLUŽBY - ANALÝZY - NÁVRH KLÍČOVÝCH SLOV
Návrhy klíčových slov se získávají při zpracování analýz klíčových slov. Díky návrhům z nástrojů máte možnost zpracovat podrobnou a ucelenou analýzu klíčových slov a získat tak zajímavý exkurz do problematiky vyhledávání, odhalit konkurenci, trendy vyhledávání a samozřejmě: příležitosti k optimalizaci a tvorbě obsahu vašich webových stránek. Při každé analýze klíčových slov jsme odhalili nemalé množství rezerv a příležitostí, jak na trhu uspět a tyto rezervy a příležitosti klíčových slov využít ve prospěch našich klientů.
Návrh klíčových slov pro vyhledávač Seznam
V případě, že vás zajímají slova, slovní obraty a dotazy zadávají uživatelé při vyhledávání, tj, řešení svých problémů ve vyhledávači Seznam, je nejlepší cestou zřídit si uživatelský účet v systému Seznam Sklik. Po přihlášení máte v administraci reklamního účtu Sklik možnost využít nástoj: Návrh klíčových slov.
V případě, že pro podporu návštěvnosti aktivně využíváte právě Seznam Sklik, věnujte pozornost také vyhledávacím dotazům, které spouštějí vaše reklamy. Proto není vhodné mít reklamy spouštěné jen na přesnou nebo frázovou shodu, ale mít také reklamní sestavu na volnou shodu, protože pak můžete sledovat i aktuální trendy ve vyhledávání. Pak je zase ale mnohem větší tlak na nastavení vylučovacích slov, protože reklamní sestava bez vylučovacích slov může zbytečně a bez efektivity návratnosti odčerávat kredit.
Plánovač klíčových slov v Google Ads
Podobná situace je i ve vyhledávači Google Ads, jen nástroj se nejmenuje Návrhy klíčových slov, ale Plánovač klíčových slov. Po vytvoření a přihlášení do administrace reklamního účtu Google Ads, pokračujte na Nástroje a nastavení, dále Plánování a pak vyberte volbu Plánovač klíčových slov. Následně logicky vyberte volbu "Objevte nová klíčová slova" a máte o zábavu postaráno.