Nový web - Jak vytvořit nové stránky krok za krokem

ÚVOD - NÁPOVĚDA - NOVÉ WEBOVÉ STRÁNKY KROK ZA KROKEM


PŘIPRAVUJEME.

Plánujete spuštění nového webu? Nevíte do čeho jdete ani kde začít? Všem, kteří potřebují trochu otevřít oči je k dispozici stručný návod: Nový web - Krok za krokem.

  • Výběr oboru nebo obsahu
  • Analýza klíčových slov a výběr priorit
  • Výběr vhodné adresy domény pro nový web
  • Zvolení správného hostingu
  • Zvážení redakčního systému pro tvorbu a správu webových stránek
  • Návrh struktury webu a jeho obsahu
  • Vytvoření zajímavého a originálního textového a obrazového obsahu pro návštěvníky - Content Marketing
  • Vytvoření grafického návrhu
  • Nasazení grafiky na redakční systém
  • Vložení prvního obsahu a ladění webu
  • Vytvoření uživatelských účtů na správu a podporu návštěvnosti webu
  • Zaindexování do vyhledávačů
  • Budování zpětných odkazů - Výměna zpětných odkazů
  • Hledání partnerů webových stránek
  • Případné vkládání PR článků
  • Analýza pozic klíčových slov
  • Úprava obsahu dle analýzy klíčových slov
  • Analýza klíčových slov (body analýza a úprava se budou často opakovat)
  • Analýza návštěvnosti
  • Vytvoření landing page - vstupní stránky pro PPC inzerci
  • Spuštení PPC reklamy
  • Vyhodnocení vstupních a výstupních stránek
  • Ladění PPC reklam

Ať jste ve kterékoli fázi, můžeme vám pomoci. Je pro nás nejlepší začít hned s prvním bodem, ale z praxe víme, že toto naše přání není až tak často vyslyšeno a proto v úvodu spolupráce zpravidla napravujeme chyby, které byly napáchány před námi. O to horší je fakt, že chyb se dopustili tzv. profesionálové v oboru, kteří z důvodů mít zakázku co nejrychleji za sebou, odvedou špatnou práci a nebo, a to je možná ještě horší, z neznalosti. Mnoho tvůrců stránek nerespektuje standardy a ve snaze mít krásné a líbivé stránky opomíjejí důležitý fakt, že dobrý web se nedá zjednodušovat. A pak se s tím pereme my!

Případové studie

Hanka, 32 let, e-shop s vybavením pro chov zvířat:
Naše Hanka se rozhodla, že si otevře e-shop. A aby na začátku trochu ušetřila, vyhledala si e-shop zdarma. V superlativách vedený popis řešení se jí líbil a vše bylo spojeno jen s minimálními poplatky. Spuštění e-shopu svěřila do rukou profesionálů, kteří za již zmíněné poplatky vše připravili a spustili. V tomto e-shopu nakupují jen její známí, protože nikdo o jejím obchodě ještě neslyšel. Vyhledávače ho ani po roce neznají. Dostat i zlevněné zboží do vyhledávačů je téměř nemožné. 
Ona ta levná řešení zdarma většinou nejsou ku prospěchu obchodu. Vše si někde vybere svou daň. A zde samozřejmě na minimálním počtu objednávek. Paní Hanka zanevřela na e-commerce. Stálo jí to více jak rok života a  nemalé poplatky, které se kupyly protože nechtěla na začátku investovat do vhodného řešení.

Libor, 27 let, ladič pijan:
Libor vystudoval školu a nějaký rok pracoval u svého mistra. Když načerpal potřebné zkušenosti, rozhodl se že se osamostatní a vydá se vlastní cestou. Sousedův synek Mirek jako koníček dělá webové stránky. A tak si sousedé plácli a Mirek udělal stránky na koleni na grafické šabloně a Open-source redakčním systému zdarma. Jako šablona to byla pěkná, ale Mirek neví pořádně nic o validitě kódu, struktuře webu atd. Libor stále čeká na zákazníky. Je klika, že v tomto oboru je malá konkurence a obchody se hrnou spíše na doporučení. Ani raději nerozdává vizizky s adresou svého webu a firemní email má raději u seznamu! A stačilo tak málo: Obrátit se na profesionální internetové studio, které by, ano, za trochu vyšší cenu, vytvořilo kvalitní firemní webové stránky. Libor by krátce na to byl k nalezení na Internetu ve vyhledávačích a noví zákazníci by se jen hrnuli. Přeci jen, naladit pijáno není nic snadného a spokojení zákazníci by rádi nechávali pochvalné recenze na jeho webových stránkách.

Jirka, 42 let, nový pneuservis ve velkém městě:
Příběh Jirky začíná krátce před zimou, kdy naprosto unavený z věčného přezouvání na zimní pneumatiky za almužnu v pneuservisu, se rozhodl, že se takříkají "udělá sám na sebe". Zrovna mu vyplatili nějaké finance které spořil. Ve svém domě měl pomerně velkou garáž s dílnou a stodolu. A tak do toho skočil. Přes zimu vše opravil, vybavil a připravil na jarní přezouvání zpět na letňáky. Protože měl nějaké finance volné, obrátil se na výrobce webových stránek v okolí. Cena z prvu se zdála fakt dobrá. Ale pak přicházely problémy. Tohle nešlo. Tamto nešlo. Vše se prodražovalo. Zrovna je náš Jirka na letní dovolené u Mácháče a přemýšlí, kde udělal chybu. Nejblíže ke gumě je právě nyní, když sedí na nafukovacím člunu s prutem v ruce a přemýšlí, proč jeho bývalý zaměstnavatel celé jaro odmítal zákazníky a on neměl do čeho "píchnout".  Jirka totiž vsadil vše na lajdáka, který nasliboval hory doly, ale nic pořádně vlastně neuměl. Shrábl zálohu a doufal, že to vše nějak dopadne. Jenže Jirku to stálo celou jarní sezónu. Ano, i tohle se stává. Hromada krásných referencí a ukázkových webů, které jsou jen stažené z galerií pro webmastery. Jirka už to ví. Ozval se nám. Díky spolupráci s námi se mu už hromadí kalendář podzimní sezóny a tak si bude moci Jirka další rok vyrazit na ryby ne na Mácháč, ale klidně s celou rodinou na Jadran a lovit ryby bude z jachty :)

 

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek na míru s pohodlnou administrací tvorby a správy obsahu

Optimalizace stránek

SEO - Optimalizace stránek pro vyhledávače a přirozenou/neplacenou návštěvnost z předních pozic vyhledávačů

Správa PPC kampaní

Získejte optimalizovaný provoz PPC kampaní díky Správě PPC kampaní od ADMIoN, který čerpá z letitých zkušeností.

Novinky v oboru