Retargeting - Seznam Sklik
ÚVOD - SPRÁVA - SPRÁVA PPC KAMPANÍ - SEZNAM SKLIK - RETARGETING
Stránka Retargeting se připravuje. Děkujeme za pochopení.
Základem pro práci s Retargetingem od Seznam Skliku je mít možnost vložit do webu retargetingový kód, který naleznete v administraci uživatelského účtu Sklik.
Co je Retargeting?
Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Díky tomuto nástroji můžete svou reklamu zacílit na uživatele, kteří: Prohlíželi Vaše stránky s nabídkou produktů či služeb, ale neuskutečnili žádný nákup nebo nákup nedokončili.
Zdroj: Oficiální nápověda k Retargetingu od Seznam Sklik - více na: napoveda.sklik.cz/cileni/retargeting/
Jak vytvořit retargetingové seznamy uživatelů?
***
Základem práce s retargetingovými seznamy je mít strukturovaný obsah na webových stránkách do jednotlivých URL adres.
Příklad: adresawebu.cz/produkt-xy nebo adresawebu.cz/objednavka či adresawebu.cz/dekujeme-za-vas-nakup
V administraci účtu Sklik v záložce Sklik > Nástroje > Retargeting si můžete jak otevřít stávající seznamy, tak i "Vytvořit" nový retargetingový seznam dle svých potřeb. Další možností je vytvořit i kombinaci seznamů. Tím můžete ještě více cílit na minulé návštěvníky a připomínat jim vaši existenci.
Výhody Retargetingu
První a největší výhodou Retargetingu je jeho podstata. Reklamní sdělení se zobrazuje jen těm uživatelům, kteří vaše webové stránky navštívili již v minulosti a vy, přesněji řečeno vaše webové stránky, pro ně již nejsou neznámé. Takto se začíná budovat důvěra a možná i dlouhodobý obchodní vztah a oboustranně spokojené partnerství.
Druhou výhodou je fakt, že náklady na retargetingové reklamní sestavy a kampaně jsou nižší. To se odráží především v tom, že náklady na proklik jsou nižší než i běžné obsahové reklamy nebo reklamy ve vyhledávání.